• download

U metudu di fà raccordi terminali di l'accessori di cable shrink friddu

1 Introduzione

In u cambiamentu mudernu, prughjettu di distribuzione, u cavu per a so cunvenzione di custruzzione è di mantenimentu, alta affidabilità, alimentazione pò esse largamente usata, testa di cable shrink friddu hè ancu i so vantaghji unichi sò largamente utilizati.

2 caratteristiche

Riduci à u friddu a testa di u cable, a custruzzione in situ hè simplice è còmuda, u tubu fretu fretu hè flessibile, finu à chì u supportu di nylon di u core internu pò esse strettamente attaccatu à u cable, ùn hè micca bisognu d'utilizà strumenti di riscaldamentu per superà u materiale shrinkable calori in u funziunamentu di u cable, A causa di l'espansione termale è a cuntrazione derivanti da u materiale di shrinkage termale è a distanza trà u corpu di u cable.

3 Scopu di applicazione

Stu metudu hè applicabile à 10 ~ 35KV capu di terminal cable tri-core di a pruduzzioni.

4 principiu di prucessu

L'usu di u tubu shrink fretu fretu, cusì chì u tubu shrink fretu è u cable chjude cumplettamente, mentre chì sigillate u portu cù una cinta autoadesiva semiconductora, hà un bonu insulamentu è un effettu di umidità impermeable.

5 tappe di pruduzzione

Stripping jacket, armatura d'acciaio è rivestimentu → filu blindatu d'acciaio fissu → avvoltu intornu à plastica di riempimentu → filu di terra schermatu di rame fissu → dito friddu fissu, tubu fretu fretu → crimpatura di terminal → terminale di condensazione fissa → portu sigillatu → prova.

Stripping the jacket, armatura azzaru è strati di lining straighten u cavu, pulizziari, strisciatu da u locu stallazione à u terminal di u guaina fora, armatura azzaru 30mm, 10mm liner internu, è cù Zhasi o tape PVC ferita azzaru Armatura à impedisce loose.Scudo di rame cù cinta PVC avvolta in una punta stretta, per prevene sguassate è graffià u tubu shrink friddu.

Metudu di trasfurmazioni di cunnessu filu

1. Imballaggio di insulazione di filu: u modu più faciule hè di splice prima, dopu stagno di smaltu, è poi imbulighjate cù cinta insulating d'alta resistenza.

2. U metudu di cablaggio di tappi di crimpatura di filu: U secondu metudu di cunnessione di filu standard hè u metudu di cablaggio di crimping cap.Stu metudu hè u più sicuru, u più standard è ancu u modu più praticu di cunnette i fili.

3. U metudu di utilizà a scatula di junction: Solu un filu hè permessu di cunnette in a junction box è a terminal.Ricurdate à tutti chì ogni filu deve esse prutettu da un tubu di corda.


Tempu di pubblicazione: 15-10-2019