• download

Legami di nylon i novi innovazioni ùn rompenu micca i legami di nylon

Winter à, tutti sapemu chì sta cosa à u plasticu dopu à l'inguernu diventerà assai brittle, chì hè u mutivu?

Plastica hè u cumpunenti principali di aggregates macromolecular, macromolecules carattarizatu da bassa temperatura quandu u muvimentu lentu, alta temperatura, muvimentu viloci.In l 'inguernu, u muvimentu moleculare hè lentu, quandu u plastica da a forza esterna, a deformazione di l'ughjettu, per via di u muvimentu moleculare hè lentu, a forza esterna ùn hè micca faciule per passà (equalize stress internu) o cunsumata (attritu di a catena molecular). propensu a cuncintrazzioni stress, Quandu u stress internu à un certu puntu, i macromolecules nant'à u ruttu, triggering cracks, cracks sarà citati cuncintrazzioni stress è diffusione di plastica nantu à u ruttu.

Approcciu: In generale, una piccula quantità di umidità injected in u saccu pò riduce a frattura.

Hè largamente utilizatu in e fabbriche di l'elettronica, i mutori, l'illuminazione, i cavi di l'informatica, i ghjoculi elettronici è altri prudutti, a fissazione di e linee di cable nantu à i navi, a fissazione di oleodutti di l'equipaggiu meccanicu, è l'imballazione di biciclette o bundling altri oggetti.Disegnu di corpu robustu, vita di serviziu più longa.7 inch.Una bona resistenza à a corrosione, un bonu insulamentu, micca faciule d'età, è una forte resistenza.L'ovale, a testa bassa elimina l'ostaculi è facilita u passaghju per a partizione senza bordi vivi.

I vantaghji sò:

1. Fibbia addensata, pusizioni di analisi interna addensata, uniforme è strettu, forza di morda forte.

2. U più strettu a cravatta, u più chjucu a cravatta, è u disignu umanizatu di stop-return impedisce l'articuli di cascà.

3. L'estremità di u cable tie hè furnutu cù anti-skid cross-tooth, chì hè facile à stallà è ripiglià.

4. A superficia di u cable tie è a serratura hè liscia, senza burrs evidenti, è ùn hè micca faciule per scratch the skin.

5. L'attaccatura di u cable hè pressatu da l'alta tecnulugia, l'ingranaggio hè chjaru, a tenacità hè forte, ùn hè micca faciule per allentà quandu hè chjusu, ùn hè micca faciule per sfilà, micca faciule da rompe.


Tempu di pubblicazione: 15-10-2019