• download

A produzzione di corda di nylon in generale deve esse attentu à ciò chì

Singulu 6 cù u rapportu di 6 deve esse cun una bona mistura di staghjoni differente à un picculu aghjustamentu, aghjunghje a quantità di l'agente di liberazione per esse aghjustatu secondu i cambiamenti staggione.

Dopu avè aghjustatu a proporzione di materiale per sfracicà u cuntrollu à u bonu, ùn pò micca mischjà troppu in una sola, nera cù u culore per aghjunghje menu, fate neru, a selezzione di masterbatch hè assai impurtante.

A temperatura di l'iniezione quandu u persunale ùn pò esse trasferitu troppu altu, cum'è fora di i legami di u cable sò croccanti, è a struttura molekulari di nylon hè cumplettamente distrutta, un grande impattu nantu à a tensione.

U tempu di iniezione, u tempu di iniezione, ciò chì deve esse trasferitu, u muffa hè avà cumplettamente autumàticu, a pruduzzione hè aumentata, ma fate attenzione à a bolla, u tempu di iniezione hè cortu, u pruduttu hè propensu à bolle, affettendu l'aspettu.

Per mold up, un pruduttu deve esse rilevatu, soprattuttu picculu taglia, attenti à u sopra ùn anu persu denti, denti, eccentricu è cetara.

Xin Guang Electric Co., Ltd spicializata in a pruduzzione di cravatte in acciaio inox è altri prudutti, fabricatore di fascette marini di l'acciaio inox.

A fascetta di cable in nylon autobloccante d'altu rendiment hà un manicu di serratura in acciaio chì furnisce una forza di pull-out d'alta prestazione in una testa di design in 2 pezzi.U disignu hà una funzione di stop.Questa fascetta di cable hè ideale per l'applicazioni generale di fascette di cable cum'è a gestione di fili, spazii di trattamentu di l'aria (camere di ventilazione), è cundutti flessibili è supporti di cable.A tensile rating hè finu à 30 liri.Ci hè duie manere di scioglie a cravatta.U primu hè di cutà cù un cuteddu o forbici.Hè simplice è cunvene, ma ùn pò micca esse riutilizatu.U sicondu hè chì pudemu truvà a cima di a cravatta è aduprà articuli più chjuchi o Pressu u chiovu cù dolcezza, perchè a cravatta si sguasserà automaticamente, è poi lentamente tira fora.U corpu ribbed impedisce u sliding, è a coda non-sliding pò esse facilmente afferrata durante a tensione.


Tempu di post: May-09-2021